WaN MoHd AfiQ

Gerbang Internet Untuk Kita kongsi Bersama


Mari Pakat Join

http://ar-fiq.blogspot.com

Pembarisan masuk Kontinjen SMK KAPIT

Yusri,Suliman,Balqies,Bob,Guna,Wardina,Afiq(aku)







Assalamualaikum.Firstime dalam idup aku dapat jadi jurulatih olahraga tuk sekolah yg aku berkhidmat nie.SMK KAPIT.hehe.best r time tu,banyak pengalaman dan pengajaran yang aku dapat dari semua jurulatih.Semuanyer sporting belaka.Kenangan terindah r dapat join jadi jurulatih ni.By the way SMK Kapit muncul juara buat kali ke-2 k,,yahoooooooooooooo...







aku dan Ckgu Yusri



Christina Uchat





Guru dan peserta

Ldyana


aku.balqies.guna

1 comments:

mengada-ngada!

Post a Comment

Time is Gold

BouT MySeLf

Nama kawe Wan Mohd Afiq Taqiyuddin Bin Wan Abdullah.Bekerja di Sekolah Menengah Kebangsaan Kapit,Sarawak.Berasal dari Pantai Timur.

Islamic Calender

Followers